Hari / Tanggal :

Memotong Kemaluan demi Uang

sekadar gambor hiasan
Jodhpur, India - Seorang lelaki yang tinggal di barat India memotong kemaluannya sendiri. Perbuatan nekad itu dilakukan sebagai syarat untuk menyertai dalam kumpulan Kasim.

Lelaki berusia 22 tahun itu bergabung menjadi kasim kerana tuntutan ekonomi. Kasim sendiri merupakan kumpulan yang kerap hadir di acara-acara besar, seperti perkahwinan, kelahiran, dan pesta.

Masyarakat India mempercayai jika tidak memberikan wang kepada Kasim, maka akan membawa sial. Meski tak diundang kumpulan ini kerap mendatangi acara-acara itu.

Kepala polis tempatan Chaggan Singh berkata insiden bermula apabila lelaki bernama Chauthmal Raigar itu menghadiri sebuah Festival Hindu Diwali pada Sabtu minggu lalu. Setelah pulang, Raigar mencabul alat kelaminnya di rumahnya di Rajashtan.

"Saat dia pulang, dia potong sendiri kemaluannya. Dia mungkin melakukan ini termotivasi dari wang yang didapati. Apalagi dia datang dari keluarga miskin,

Kasim merupakan kumpulan terpinggir di India. Mereka tak dapat mencari kerja dan hanya bergantung pendapatan dari meminta-minta wang.

demi uang semuanya bole .. sampai potong kemaluan tu yang bongok nye .. adessss ..yer la khilaf kan